Mare de Déu!

He aprovat l’examen del Nivell C de Català.

No sé com collons ho het fet, però ho he fet!

Ara, he de buscar molt més seriosament l’informació que necessito, per saber exactament que és que demanen dels professors d’Anglès, a les escoles públiques. Encara que no tinc el CAP, espero que el fet que tinc el Nivell C i el certificat de TEFL i que sóc angloparlant nativa, amb més de tres anys d’experiència fent classes específicament pels nens catalano- i castellanoparlants, estigui prou per convertir-me en una opció atractiva pels directors de les escoles. Anem a veure si és així o no.

Després d’un més a Escòcia (molt molt maco, aquell país), he deixat massa temps aquest pobre bloc, però intentaré a mantenir-lo millor, a partir d’ara. Us prometo!

Per començar, aquí teniu unes fotografies del meu viatge escocès. Mostren unes de les característiques més famoses d’Alba (el nom d’Escòcia, en Gaèlic escocès): espai verd, els llacs, les ruïnes antigues, el fred i els núvols amenaçadors! 😀

 

A més, fa anys que m’encanta el banjo. Al final, n’he comprat un i ara, fa gairebé tres setmanes, estic aprenent a tocar-lo. Aquest és el banjo que he comprat:

Bé, això és tot per avui. Tinc molta feina de fer i voldria aprofitar el fet que, avui,  tenim festa aquí a Sitges, perquè és Santa Tecla. He de practicar el banjo, escriure correus a la meva família, buscar un pis, planejar un viatge a Nova Zelanda (per Nadal) i decidir el que faré amb la meva vida!

A més, a més, justament he tornat a reprendre el Mandarí, perquè pugui afegir-lo a la llista de idiomes entres els quals puc fer traduccions. Vaig estudiar el Mandarí quatre anys a la universitat, però a partir de aleshores, l’he perdut gairebé del tot, per culpa de no utlitzar-lo. Això m’entristeix molt, en part perquè m’encanta saber els idiomes i en part perquè vaig emprar energia, temps i diners aprenent-lo – quin malbaratament si el deixès sense intentar a recobrar-lo de la profunditat del meu subconscient (que, de moment, l’està guardant zelosament ;D).

Anuncis

Quant a graecocelt

Interessos: les llengües, les cultures, la sociologia, la identitat (individua/ collectiva), la música, escriure, llegir, viatjar, i més!
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Mare de Déu!

  1. Florenci Salesas ha dit:

    Has vist com no es pot dir blat fins que no estigui al sac, i encara ben lligat? (refrany de les rajoletes aquelles que té ma mare al pati, he, he…) Felicitats!

    Alba, Escòcia en gaèlic. Què bonic!

    La tercera fotgrafia té una llum molt interessant, amb el cel tan emboirat i la mica de sol que surt des d’un forat per il·luminar-te de cara. Per cert, unes bèsties sitgetanes de la samarreta que van a visitar la bèstia del llac (és aquest?). Una reunió internacional de bèsties al més alt nivell…

    A veure si tenim una mica més de continuïtat al blog, eh. Molta sort i bona nit,

  2. Laura ha dit:

    Estic totalment d’acord amb el Florenci: que bonic el nom d’Escòcia en gaèlic, Alba!!!
    És ben cert que les paraules amaguen en el seu interior petits tresors. Espero que recuperis el mandarí. Visca les llengües del món!

Deixa un comentari

