Crec que he suspès l’examen de Català. :(

Hi havia un munt de paraules i frases que no coneixia.

Em sembla que he fet bastant bé els dos escrits, però.

A diferència de l’any passat (quan vaig fer tot l’examen el mateix dia), he de tornar a Vilafranca per a fer la prova oral, el dissabte que ve. No em preocupa gaire per aquesta part perque, com que l’utilitzo cada dia, el meu català oral no està mal. Malgrat això, he de practicar llegint un text en veu alta (cosa que és molt més difícil que simplement parlar).

Uf, i llavors per afegiment, avuí ha estat el dia més calorós que hem passat aquí, des del començament de la primavera (em sembla que l’estiu està al punt d’arribar). Em roba l’energia.

Anuncis

Quant a graecocelt

Interessos: les llengües, les cultures, la sociologia, la identitat (individua/ collectiva), la música, escriure, llegir, viatjar, i més!
Aquesta entrada ha esta publicada en Català. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Crec que he suspès l’examen de Català. :(

  1. Em sap molt de greu 😦
    Però encara és aviat per dir res. Cal esperar els resultats abans de dir res.

    No perdis l’esperança!

  2. Laura ha dit:

    Ei, Pip!!! Bon dia! No et desanimis! La teva progressió amb el català és admirable. Endavant les atxes!!! ( aquesta la coneixes?).
    Una abraçada!

  3. graecocelt ha dit:

    Nooooo, bwaaaaaa!
    (però, com un bon linguàfil, l’he buscat al diccionari i ara sí que ho conec ;D)

    Gràcies, eh?

    Crec que potser he intentat l’examen una miqueta massa aviat.
    Anem a veure.

Deixa un comentari

